ارمیاارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ارمیا مسافر کوچولو

مسافرت

پنجشنبه 31 خرداد سال 1392 - امامزاده سید ابراهیم آستارا ارمیا چه دخیلی بسته . انگار میخواد حاجت بگیره بچم .  اینم حالت قهر کردن ارمیا کنکاش در طبیعت ماجرای عشق به توپ همچنان ادامه داره   عصر از خونه دایی نادر همگی رفتیم کنار دریا -ایستگاه حسینی چالوس-.موج اومد روی پاهای ارمیا.ارمیا هم خیلی ترسید و دیگه طرف آب نمیرفت .( اینجام داره باباش رو صدا میکنه ) بعد از اینکه اکبر رفت پیشش ، با چه نفرتی داره به دریا نگاه میکنه . جنگل های گلستان - ارمیا نسبت به هر موقعیتی یک توپ برای بازی خودش  پیدا میکنه جمعه یک تیر سال 1392 - اولین سفر ارمی...
31 خرداد 1392

تسبیح چینی

ارمیا که چند روزه حالش زیاد خوب نیست اکثراً گریه میکنه و میخواد که بریم بیرون . واسه همین خاله هانیه یا به قول ارمیا ناع با پارلا اومد دنبالمون رفتیم بیرون .شام هم که خونه عزیز دعوت بودیم . ارمیا که چند وقته براش از تسبیح چینی ها خریدیم هر جا میره با خودش میبره . ...
26 خرداد 1392

آقای راننده

ارمیا علاقه زیادی به ماشین داره هر وقت اکبر از ماشین پیاده میشه ، فوری میره صندلی اون و سویچ رو در میاره و میاندازه با دنده ها بازی میکنه. امروز هم (26 خرداد 92 ) با تعجب دیدم سویچ رو که انداخت استارت هم زد و ماشین رو روشن کرد . خودم شاخ درآورده بودم . ...

خرید اولین دوچرخه

قرار بود برای دومین سالروز تولد ارمیا براش دوچرخه بخریم ولی از بس دست هر کی دوچرخه میدید میخواست سوارش بشه که مجبور شدیم زودتر براش بخریم . شنبه 25 خرداد 92 عصر اکبر اومد خونه فهیمه دنبالم و رفتیم میدان قونقا ، ارمیا از دیدن اون همه دوچرخه تو یک جا ذوق کرده بود و میخواست سوار تک تکشون بشه .     ...
25 خرداد 1392

رفتن به پارک خانه امیرکبیر

شنبه 25 خرداد سال 92 ارمیا که از خواب بیدار شد و خودش هم کمی سرماخوردگی داشت بهانه میگرفت بریم بیرون منم آماده اش کردم و دوتایی رفتیم پارک محله امان .واین عکس ها رو هم آنجا انداختم و بعد دوتایی رفتیم خونه خاله فهیمه . - عشق ارمیا به توپ هاش تمومی نداره -   ...

شیطنت ها

ارمیا که هر وقت جایی می ریم ساکت و آروم کنار ما میشینه ، امروز (25 خرداد 92 ) که بیرون بودیم میرفت از درختها برگهاشون رو میکند و داخل جوب آب میانداخت و با تعجب دنبالشون نگاه میکرد و هر کاری هم میکردیم نمی اومد . ...
25 خرداد 1392

شکار لحظه ها

سه شنبه 21 خرداد سال 92 با آبجی رضوان قرار داشتیم بریم خونه مامان .ارمیا رو حاضر کردم و خودم رفتم آماده بشم که دیدم صدای ارمیا در نمیاد رفتم دیدم رفته از کشوی کابینت کارد برداشته و داره دیوار رو میکنه و روی زمین و لای موهاش پر بود از گچ دیوار .( شکار لحظه ها ) اینم نتیجه کار آقای تخریب چی با آبجي رضوان رفتيم شرايط رفتن به مشهد رو از اداره اشان پرسيديم  و تو همون اداره كه بوديم اكبر زنگ زد و گفت مشهد رو من جور كردم كه نيمه شعبان آنجا باشيم شما ديگه بيخيال شيد و ما هم كلي ذوق كرديم  . تو بازار بودم که اکبر دوباره زنگ زد كه شوهر خاله اش فوت کرده و به من گفت برم مراسم تدفین و من هم مجبور شدم...
21 خرداد 1392

تولد ده سالگی علی

ارمیا ، علی ،پارلا و آرمان ( ال آی هم خواب بود ) ارمیا که از این عروسک ال آی همیشه میترسه ، حالا خودش برده کنار خودش نشونده. ارمیا از عکس انداختن خسته شده و رفته دنبال اسباب بازی های خودش اینم بعد از شام( ارمیا در همه حال دست از توپ بازیش برنمیداره )       ...
4 خرداد 1392

مسافرت خونه دایی نادر

٢٩ اسفند صبح زود با خاله فهمیه اینا حرکت کردیم به طرف نوشهر و شب حدود ١٠ رسیدیم .دایی نادر و الشن و آرشام بیرون خونه ،منتظر ما ایستاده بودن .زن دایی پروین هم که دستش درد نکنه کلی تو خونه برامون تدارکات شام دیده بود. تحویل سال ٣٠اسفند ، ساعت ۱۴:۳۱:۵۶ روز چهارشنبه بود(سال مار هم بود که از ظرف سبزه هم مشخصه) ٣٠ اسفند سال ٩١ سر سفره هفت سین ( اینم آرشامه که اکثراً میگن ارمیا شبیه اونه ) ١ فروردین سال ١٣٩٢ - نوشهر - ایستگاه حسینی اینم ٢ فروردین جنگل سی سنگان ( عشق ارمیا هم به توپ یا به قول خودش پتتا همه جا معلومه) این هم عکس چندتا از توپ های ارمیا (‌که معمولا اکثر روز با اینا س...
3 خرداد 1392

اولین عید نوروز ارمیا

نوروز سال 1391 اولین عید نوروز ارمیا بود و ساعت 45/8 صبح سال تحویل شد و ما هم تو راه شمال بودیم وبرای سال تحویل تو جاده یک جایی بین سراب و اردبیل نگه داشتیم تا سال تحویل شد و ارمیا را من و اکبر بغل کرده و می بوسیدیم .پسرم اولین نوروزشو دید .( تو این سفر خاله هانیه اینا و دایی ناصراینا و بابا بزرگ و آنا هم با ما بودن) یک فروردین ( هم اولین مسافرت ارمیا و هم اولین عید نورزش بود )که شهر فومن بودیم . دوم فروردین رفتیم ماسوله سوم فروردین بندر انزلی( امروز ارمیا ٨ ماهش تمام شد ) چهارم فروردین ساحل گیسوم از 7 فروردین ارمیا شروع کرد به چهار دست و پا رفتن 13 بدر باز اولین سیزده بدر ارمیا بود که رفتیم یام. ...